Surat Pengunduran Diri

Hal             : Surat Pengunduran Diri
Lampiran   : 1 Berkas

Kepada Yth,
Bapak/Ibu Personalia RM. Raos Jawi
Jln. Diponegoro 28 Ngawi


Melalui surat ini, saya Imas Ayu Kartikawati bermaksud untuk mengundurkan diri dari RM. Raos Jawi sebagai waitress terhitung sejak tanggal 25 maret 2018.

Saya mengucapkan terima kasih atas kesempatan yang diberikan kepada saya untuk bekerja di RM. Raos Jawi. Saya juga memohon maaf kepada seluruh karyawan dan manajemen RM. Raos Jawi apabila terdapat kesalahan yang  telah saya lakukan selama bekerja.

Saya berharap semoga RM. Raos Jawi dapat terus berkembang dan selalu mendapatkan yang terbaik.



Ngawi, 25 Maret 2018
  Hormat Saya,


  Imas Ayu Kartikawati



Related : Surat Pengunduran Diri

0 Komentar untuk "Surat Pengunduran Diri"